ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ   –   ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΥΠΡΟ   –   ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ +30 698 975 2763

Πολιτική επιστροφών

Στόχος μας στο Lionkids.gr είναι να κάνουμε χαρούμενα τα παιδιά! Για το λόγο αυτό όλα τα προϊόντα που επιλέγουμε είναι άριστης ποιότητας και σχεδιασμένα ώστε να ζωγραφίζουν μόνο χαμόγελα στα παιδιά!

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον παραλάβετε την παραγγελία σας και επιθυμείτε επιστροφή μέρους αυτής ή ολόκληρης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 698 975 2763 ώστε να σας βοηθήσουμε άμεσα με την επιστροφή σας.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε την παραγγελία σας (βάσει του αποδεικτικού παραλαβής – voucher από την εταιρεία ταχυμεταφορών).

Παράλληλα ετοιμάστε το προϊόν ή τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε σε πακέτο, φροντίζοντας να είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία μαζί με όλα τα καρτελάκια/ετικέτες/πιστοποιητικά γνησιότητας/κλπ στην αρχική τους θέση, πολύ καλά πακεταρισμένα προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά τους και με όλα τα απαιτούμενα συνοδευτικά έντυπα (απόδειξη λιανικής, κ.ά.).

Τρόποι Παράδοσης Πακέτου (Ελλάδα)

  1. Παράδοση στο χώρο σας.

Η εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) με την οποία συνεργαζόμαστε θα έρθει στη διεύθυνση που είχατε δηλώσει προκειμένου να παραλάβει το πακέτο.

Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές της Περιφέρειας η παράδοση και η παραλαβή του πακέτου θα γίνεται στο κοντινότερο κατάστημα της συνεργαζόμενης μεταφορικής.

Η χρέωση για την επιστροφή του πακέτου είναι 5 ευρώ. Το ποσό αυτό παρακρατείται από το ποσό επιστροφής στο λογαριασμό σας.

  1. Παράδοση στο κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να παραδώσετε το πακέτο στο κατάστημά μας επί της οδού Ασπροποτάμου 27, Άγιος Δημήτριος ΤΚ 17342 Αττικής, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο κινητό +30 698 975 2763 προκειμένου να προγραμματίσουμε το χρόνο παράδοσης.

Ποιοτικός Έλεγχος

Αφού παραλάβουμε το πακέτο σας, θα διενεργηθεί ποιοτικός έλεγχος του προϊόντος και εφόσον διαπιστωθεί η αρτιότητά του, θα ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία επιστροφής του ποσού που πληρώσατε για το προϊόν.

Προκειμένου να διασφαλίσουμε την ποιότητα των προϊόντων που σας προσφέρουμε, ζητάμε την κατανόησή σας στα παρακάτω:

  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, το οποίο δεν προυπήρχε, οφείλουμε  να το επιστρέψουμε πίσω σε σας. Τα προϊόντα που έχουν πλυθεί ή χρησιμοποιηθεί δεν θα γίνονται δεκτά.
  • Η δοκιμή των υποδημάτων θα πρέπει να γίνεται σε μαλακή και καθαρή επιφάνεια. Υποδήματα τα οποία φέρουν εκδορές, όψη φθοράς ή ακόμα και ανεπιθύμητες οσμές δεν θα γίνονται δεκτά.
  • Τα μαγιό και οι κάλτσες, διευκρινίζεται ότι για λόγους υγιεινής, δεν επιστρέφονται.
  • Για τα προϊόντα που πωλούνται ως ΣΕΤ, θα πρέπει να επιστρέφονται όλα τα μέρη που αποτελούν το ΣΕΤ προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή τους.

Επιστροφή Χρημάτων

1. Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

Σε περίπτωση που είχατε πληρώσει την παραγγελία σας μέσω του eshop με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, τα χρήματα (μείον τυχόν χρεώσεις μεταφορικών και αντικαταβολής) θα επιστραφούν στο λογαριασμό που έγινε η χρέωση κατά την αγορά του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέφονται.

2. Πληρωμή με IRIS

Σε περίπτωση που είχατε πληρώσει την παραγγελία σας μέσω του IRIS λογαριασμού σας, τα χρήματα (μείον τυχόν χρεώσεις μεταφορικών και αντικαταβολής) θα επιστραφούν στον λογαριασμό σας.

3. Πληρωμή με μετρητά ή αντικαταβολή

Σε περίπτωση που είχατε πληρώσει την παραγγελία σας με μετρητά στο κατάστημα ή με αντικαταβολή κατά την παραλαβή της, τότε θα πρέπει να μας κοινοποιήσετε τον Αριθμό Λογαριασμού Τραπέζης (IBAN), την Τράπεζα και το Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου του Λογαριασμού αυτού, στον οποίο θα γίνει η επιστροφή του ποσού (μείον τυχόν χρεώσεις μεταφορικών και αντικαταβολής). 

Για να αποφύγετε τυχόν τραπεζικές χρεώσεις ή καθυστερήσεις στην ενημέρωση της επιστροφής του ποσού στο λογαριασμό σας, προτιμήστε να μας αποστείλετε λογαριασμό που τηρείτε στη συνεργαζόμενη τράπεζα (ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ). Σε περίπτωση που δηλώσετε λογαριασμό που τηρείτε σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα, τα τραπεζικά έξοδα της εκάστοτε συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο εσάς.

Μήνυμα από την Ομάδα του Lionkids.gr

Ευχαριστούμε θερμά που μας προτιμήσατε και λυπούμαστε ειλικρινά που μπορεί να μην μείνατε ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια καθημερινά να γινόμαστε καλύτεροι και ελπίζουμε να μας δώσετε την ευκαιρία ξανά ώστε να μπορέσουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας αυτή τη φορά!

TOP

ΚΑΛΑΘΙ 0